tirsdag 28. september 2010

lol

JEG ER SERR PISSED!!! Huff at folk skal gidde aa lage drama og gidde aa fortelle ting naar de sjael veit at dem ljuger. Huff.

Hadde en braaaa dag i gaar og en bra dag i gaar, takket vaere at jeg fikk snakket med Petter! Hadde government prove i gaar, om the 7 articles og the 27 amendments, scorte 100% Og jeg sa The Preamble for laereren paa fredag, uten notater!

We the people of the United States
In order to form a more perfect union
establish justice, insure domestic tranquility
provide for the common defence
promote the general welfare, and
secure the blessings of liberty
to ourselves and our posterity
do ordain and establish this Constitution
for the United States of America

tok meg ett par timer aa laere den, ved hjelp av en nydelig sang!




Hadde test i dag ogsaa, i US history. Er saa vanskelig. Scorte 74% saa skal faa ta den opp igjen. Selv om det er en C. Men jeg vil ha bedre enn C. Haha. Alt er saa lett her, saa forventer liksom aa score bra i alle fag.

Jeg har gaatt paa skolen i 6 uker allerede, gud som tiden har gaatt fort, egentlig! Jeg elsker skolen ogsaa, det er det verste. Trodde aldri jeg skulle si det, men I ♥ school, helt sant! Elsker skolesystemet og alt her, og alle folka som er i klassene mine. Selv om noen av klassene er veldig stille, saa liker jeg dem! Faar 6-ukers vurderingen min paa fredag eller neste uke tror jeg. Tror jeg har gaatt ned 2% i chemistry, men i matte ligger jeg paa det samme. Vet ikke med de andre faga.

OOOOG faar bare dummere og dummere sporsmaal!
I athletics i gaar, spurte coach Enis:
- so, do yall have mosquitos in Holland?
Saa fikk jeg forklart at jeg faktisk ikke var fra Holland, men fra Norge.
- So where is Norway? Is it by Italy?
Saa forklarte jeg at nei, det er ved Sverige osv.
- What language do yall speak in Norway? What language do they speak in Sweden?

Tilogmed jentene i klassen visste det! Haha.
Men har faktisk faatt flere dumme sporsmaal, som hvilket spraak vi snakker i Norge, om vi har biler i Norge, og om vi har veier i Norge. Blir imponert over hvor kloke amerikanere er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar