mandag 13. september 2010

Athletics...

...er saa sykt hardt! Haff. Greier ikke bestemme meg for om jeg liker det eller hater det, men tror nok jeg liker det in the end. Innen ett par uker er jeg nok i passe bra form i forhold til naa, siden vi loper hver eneste dag. Idag skulle vi lope 6 runder pa tracken. Forst en runde saa fort vi greide, pause, en runde til, osv. Jeg lop hver rundt paa ca. 150 sek, og naar det kom til runde 5, sa Coach Enis at hvis vi lop siste lap innen 110 sek, skulle vi faa slippe aa lope siste runde. Jeg greide det akkurat paa slaget! Tror jeg lop 5. runde raskere enn 1. runde. Med min daarlige kondis, var jeg allerede dod etter det her. Men vi fortsatte saaklart med aa hoppe hoppetau, hoppe og hinke paa matter, hoppe paa og over noen bokser, og hoppe over benker. Slitsomt, men hindrer meg i aa legge paa meg, saa da ere vel greit.

Fikk tilbake 2 tester i dag, equine science og government. Fikk 100% paa equine science, siden vi fikk bruke notes, og 74% paa government, siden vi ikke fikk bruke notes, og testen var over 2 kapitler. 74% tilsvarer en C, og det ekke saa veldig bra, men godter meg med at jeg fikk bedre score enn andre i klassen som har bodd i USA hele livet og kjenner politikken mye bedre.

Kveldsmaten min i dag:



Og, naa skal jeg se Gossip Girl eposide 1 sesong 4 !!!!!!!!!! ttyn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar