mandag 27. september 2010

after homecoming!

Homecoming var ikke som jeg trodde. Eller, jeg visste ikke helt hva jeg trodde. Men var liksom ikke noe spesielt, var bare en football game. Og alle hadde saanne blomster paa en maate, enten paa armen eller paa beinet. Ogsaa kaaret dem King and Queen. Ble seniors som vant, ikke saa rart, med tanke paa at dem har vaert sammen siden 6. klasse eller noe(!) og var forlovet. Velkommen til Texas!


Meg og Caleb


Harley, Tara og meg


meg, Harley og Tara

Bilder fra homecoming game som jeg stjal fra Tara.

Vi laa ganske mye under for half-time, saa var en del som dro, og etter half-time, som er en spess greie med bulldogs tydeligvis, tok vi igjen, og vi endte opp med en seier paa 22-19. Var en veldig bra game, elsker aa vinne, blir alltid saa sykt excited, selv om jeg egentlig ikke folger med. Men goy er det, og jeg skal helt klart starte ett football team i Norge ogsaa. haha. Gleder meg til powder puff saa jeg kan spille ogsaa, ser saa morsomt ut!

Etter kampen dro jeg, Cassii og Colt til Wesley og Nichole(ett GIFT!! vennepar av Casisi og Colt) og Michael var der, og han fikk meg til aa spille Call of Duty. Fader at Cassii ikke filma eller tok bilder, for alle vi knakk i latter. Jeg hadde det saa sykt morro, var kjempegoy aa spille! Jeg var sinnsykt daarlig da, men fader saa goy. Naar jeg spilte, styrte jeg hele kroppen min etter hvor jeg gikk, og trampa med beina hver gang noe skjedde. Det var hysterisk. Haha.

Paa lordag dro jeg, Cassii, Cortnee og Kim(mamman til Cortnee) til Sam Moon i Luisville eller noe, og jeg fikk kjopt meg en ny knall rosa veske, rosa oredobber og ett senior kjede, som det sto 2011 paa.



Cute, huh? hihi.

Saa dro vi bare hjem til Cortnee og Kim, hvor broren til Cortnee, Jeremy, og dama hans, Meagan var, pluss Cassii, Colt, Josh og Megann.

Sondag brukte jeg bare til aa ta opp igjen litt sovn. Hah.

Og idag, det var kaldt ute! Eller, jeg syns det var ganske varmt i grunn. Men kaldt i forhold til hva det har vaert. Var ca. 24 grader i dag, egentlig veeeldig godt, og alle her elsket det! Ser den forsaavidt. Og jeg og Cassii kjorte hjem fra Decatur, med Justin Bieber paa full styrke, med alle vinduer aapne og sang for full hals! Haha. Bieber Fever! Prover aa faa med Cassii paa bieber konsert, men hu syns det blir litt for mye. Aanei! haha.

Det ble et laaaaaangt innlegg. Gaar det forresten an aa kommentere? mamma fikk ikke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar