torsdag 16. september 2010

hejj

Kjedelig dag i dag egentlig.. Sto opp 06.03 for aa fikse meg og dra aa lope.



En stk trott Julie!

Ahhgud hva godt det var aa lope i litt kaldere temperatur igjen! Saa vare skolen som vanlig da. Fikk tilbake matteprove, 98% tror jeg. Og athletics, vi hadde mile-test. Vi hadde det forrige torsdag ogsaa, og paa en uke har jeg forbedret meg med 2min! Haha flaut aa bare skrive det her, men forrige torsdag lop jeg 4 laps paa 11min og noe, og naa lop jeg paa 9min og noe. Har fortsatt mye aa forbedre, tho. Ogsaa vare lifting og dag ogsaa. 1. dagen siden jeg begynte i athletics tror jeg, at jeg ikke har blitt svimmel og maatte sette meg ned. Men tror kanskje jeg har faatt tilbake beinhinne betennelse... Kjente det i dag morges da jeg lop. Kjipern. I morgen skal jeg paa football game igjen, saa da har jeg sikkert litt mer aa blogge om.

Dette er crickets:


Dem krabber rundt overalt paa skolen og alle andre steder det er mulig aa komme seg frem paa. AESJ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar