tirsdag 14. september 2010

school

Ah, skolen i dag var morsom! Haha. 1st period, har jeg hver dag, og har det selvfolgelig med Luis, han er saa mongo. Idag hadde han med 2 svaere pakker med bubble wrap, og bare kodda med den hele timen. Tror laereren ble sur, men hu sa ikke noe, saa da fortsatte han jo aa drive med den bubble wrapen.





Haha, jeg fant bubble wrapen i Ms. Hunts klasserom, og regnet med den laa der fordi hun hadde tatt den fra Luis, saa da tok jeg den med meg. Og naar det var kjedelig og 0 undervisning i US history, begynte selvfolgelig Caleb aa fikle med den. Han surra forst inn seg selv, saa la han den ut paa gulvet og lop fram og tilbake, saa surra han inn beina sine og gikk rundt i klasserommet, og tilslutt surra han inn Savannah. Var saa sykt morsomt. Naar Coach Thweatt faktisk gadd aa reagere, kjeftet han bittelitt, reiste seg opp og gikk bak og bare slo Caleb paa hodet paa tull. Han er saa chill, blir han sur, tuller han alltid etterpaa! Saa sa han at han visste at resten av klassen var heller ikke saa uskyldige og lo. Foles ut som jeg gaar paa barneskolen igjen egentlig, alt er saa avslappet! Og null PC, er faktisk utrolig godt aa slippe det.



Og, glemte aa si det, men i US history idag, dreiv alle aa snakka om Norge, og plutselig drar Caleb frem iPoden sin og viser frem Det Var En Gång En Fågel og spurte om det var norsk. Er svensk da, men kult at han har horer paa svenske sanger og saann. Han horte paa Tiesto og Basshunter ogsaa! Det var kuuult.

Dro til doktoren i dag ogsaa, saa bleikke athletics paa meg.. Da maa jeg altsaa lope senere.. blaeh. Doktoren sa ikke no spess, var nok bare det at jeg hadde ett virus, saa fikk litt medisiner for det.



Naa skal jeg se paa Teen Mom, spise pop tarts og sove:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar