onsdag 15. september 2010

Druggggs

Ahh er saa sykt mett! Kom akkurat hjem fra Chili's, spiste en sykt digg salat!



og hadde en bitteliten date med Starbucks:D



Tror vi egentlig sku gjore litt scrapbooking i dag (om jeg ikke har sagt det, saa ere en egen oppgave i government) men ble til at vi dro paa Chili's i Decatur istedet. Og naa er jeg sykt mett...
Skjedde ikke no spess paa skolen i dag tror jeg... Athletics var sykt hardt, som vanlig! Eller, varmen gjor det hardt! Vi lop kinda intervaller, 200 meter, saa gaa litt, 200 meter saa gaa litt, og dette gjorde vi 10 ganger tror jeg. Eller 8. Var for sliten til aa tenke over det. Hoppet oppover the bleachers etter det, ogsaa hoppet vi over hurtles etter det igjen. 35 varme gjor det lett dobbelt saa hardt som det egentlig er!

Klokka er 09.07 og jeg skal faktisk prove aa sove naa.... Opp for aa lope klokken 06.50 i morgen! Kan muligens bli litt godt, bedre aa lope paa morgenen enn naar det er varmere enn noen gang...

Ahh glemte aa fortelle noe!!!!!!! haha. Paa medisinen jeg fikk fra doktoren, sto det at jeg kunne bli litt trott.. Og uten aa tenke noe mer over hvor mye jeg helte i meg i dag tidlig, bare drakk jeg av medisin flaska, muligens litt for mye... Begynte aa bli veldig trott i Engelsk, sovna saavidt det var, saa ringte klokka og jeg gikk inn til Eqine Science. Plutselig ble jeg utrolig trott, og greide seriost ikke holde oya oppe! Siden vi ikke hadde noe undervisning, la jeg meg ned paa pulten... Og jeg sov i en halvtime. Haha. Men laerern jeg har i Equine Science er chill, da. Sa bare unnskyld for at jeg sovna osv saa hun ikke skulle bli morsk, og for jeg i det hele tatt rakk aa komme til delen hvor at det var medisinen som gjorde meg trott, sa hun bare "It's okey, honey, we all have those days".
Fikk forresten progress report i dag, fra alle fag!

English 4 - 88%
Equine Science - 99%
Interior Design - 98%
Government - 86% Hadde 100% saa hadde jeg en dum test som trakk meg ned masse:(
Athletics - 95%
Math Models - 94%
Chemistry - 87%
US History - 78%

Tror alt over 70% er C, alt over 80% er B, og alt over 90% er A. Vil ha straight A's, men no way om jeg kan faa det med Chemistry, US History og Government... Kommer sikkert til aa gaa ned i flere fag, siden det her kun er etter 3 uker. Blir nok vanskeligere.
G'night Norge:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar