fredag 1. oktober 2010

6 uker

Egentlig litt sykt som tiden har gaatt, i dag var herved 6 uker paa skolen ferdige.. Tror jeg har funnet ut saann ca karakterer i fagene ogsaa.

Equine Science - A
Interior Design - A
Government - A
Athletics - A
Math Models - A
English 4 - B
Chemistry - B
US History - C

Denne helgen skal jeg kun slappe av! Skal mote omraaderepresentanten paa dagen i morgen, og ut med noen venner paa kvelden, men utover det vet jeg ikke noe mer.

Denne uken har gaatt veldig fort, foles ut som det var mandag i gaar! Helt sykt. Hadde forresten en veeeeldig vanskelig government test i dag! Fikk masse hjelp, saa scorte 100% og fikk tilbake en equine science test som jeg ogsaa fikk 100% paa, og fikk karakter paa noen greier i interior design, 99% og 98%. Helt sykt hvor lett skolen her er!

Her om dagen var jeg, Cassii og Colt paa middag hos Nichole og Wesley, og jeg spiste mitt forste hjemmelagde maaltid etter jeg kom til USA, Wesley mekket noen digge hamburgere! Og alle dem som var hos dem, fikk meg til aa oversette masse til norsk. hahahah saa goy det er aa hore amerikanere snakke norsk!!!!!! ler meg skakk hver gang. Dem provde aa si navnet mitt, og Cassii syntes Lundby hortes ut som hu hadde tunga langt neddi halsen. Hu greier saann halvveis aa si det naa, og sitter vi aa snakker, kan hu plutselig begynne aa si det norske navnet mitt. haha, alltid like morsomt.






Random bilder fra ms. linselus og rare folk paa bonfire!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar