tirsdag 5. oktober 2010

HAHA

Alle her nede har begynt aa pynte til Halloween allerede, saa jeg har vaert saa datanerd/kjedet meg, saa jeg endret bloggen til Halloween tema. kult, huh? lol. Jeg ble med Cassii, Cortnee, Megann, Kim og Colt ut for aa gaa/lope tidligere! Megann og Cortnee jogget, og Kim power walked kinda, og jeg og Cassii hang oss paa Kim, siden beina vaare er mongo og ulopbare. Det var vanskelig aa gaa saa fort! Og slitsomt ogsaa faktisk. Hvertfall naar jeg fant ut at jeg skulle spurte halve siste runden. Saa, beinet mitt fikk vondt igjen... Og athletics odelegger beina mine, helt seriost. Naa har begge beina mine beinhinnebetennelse. Kan ikke slutte athletics og bli feit:(

Og, jeg har missa 2 episoder av Gossip Girl s4 allerede... Saa naa maa jeg vente helt til det kommer ut paa DVD :((( FML

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar