fredag 1. oktober 2010

Fort Worth

Ble visst ikke til at jeg fikk slappet av allikevel i dag. Jeg og vertsmor dro til Fort Worth, for hun maatte levere noe til noen venner der, saa jeg ble med, ogsaa dro vi til Sonic og kjopte mat. Gud, det var godt! Og jeg fikk tilogmed en Cherry Limeade Chiller:D


Tror vi egentlig skulle dra paa kino, men jeg brukte for lang tid paa aa fikse meg. Rart, jeg har da aldri brukt lang tid paa badet for? Maa vaere varmen. Selv om det var litt kjoligere i dag. Og jeg og vertsmor hadde en laaaang samtale, faktisk hele veien fra Fort Worth til Alvord, om meksikanere og innvandrere og kristendom og alt mulig rart! Haha. Jeg elsker amerikanere, bare saa det er sagt!

Naa skal jeg endelig legge meg, klokka er 9.34 og jeg dor av trotthet!



Jeg skal helt klart tilbake til New York en eller annen gang!
God tur til Mina og tante og Randi som skal dit neste uke:Dhihi

FORRESTEN!!!! jeg fant akkurat ut at Austria er Osterrike! Det er egentlig noe jeg har tenkt en del paa de siste dagene, hva Austria er. Saa jeg wikipedia det, og fikk svar paa det store sporsmaalet. Austria hores saa mye mer eksotisk ut en Osterrike. Trodde det var i Australia eller Afrika jeg:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar