søndag 3. oktober 2010

HAUNTED HOUSE

var sick... OMG! Vet ikke hva annet jeg skal si... Etter 5min, foltes det ut som jeg hadde mistet stemmen. Jeg tror klokka var rundt 21.30, da Cortnee ville dra til Cutting Edge, som er et haunted house i Fort Worth. Saa Cassii spurte om jeg var ladd, noe jeg egentlig ikke var, for jeg er igrunn ei pingle. Men hu sa bare at hu brydde seg ikke noe om hva jeg sa, jeg skulle vaere med uansett! Saa da dro vi, jeg, Meagan, Jeremy, Cortnee, Josh, Kim, Cassii og Colt. Hele parkeringsplassen var stappfull med ko, saa vi kjopte SpeedPass, som var litt dyrere, men verdt det, framfor aa staa 2timer i ko! (sorry mamma, jeg er blakk igjen!) Naar vi sto i ko for aa kjope billetter, kom det plutselig ut en mann, med motorsag, og maske, og begynte aa lope etter alle sammen som saa redde ut. Jeg var livredd, og gjemte meg bak Cassii og Colt, og gikk i sirkler rundt dem etterhvert som motorsagmannen bevegde seg. Det gjorde ikke akkurat saa jeg ble mer ladd for aa gaa inn! Men etter aa ha betalt 53 dollar for en billett, gadd jeg ikke sette meg i bilen aa vente alene! Saa jeg ble med inn, klamret meg til genseren til Josh som gikk foran meg, og sorget for at Cassii klamret seg fast i genseren min. Hvis noen har vaert i spokelseshuset i Liseberg, tror jeg det er litt av samme greia, med folk som gaar etter deg, tar paa deg osv. Utrolig skremmende, og jeg fikk vondt i stemma for aa si det saann, av litt for mye skriking!
Og naar det var en mann som gikk ut fra veggen og mot meg, ble jeg saa redd at jeg halvveis slo han. Ogsaa var det en mann som kom med motorsag nede ved beina mine, ble redd igjen, og sparket. Haha, ikke vaer rundt meg naar jeg blir redd, jeg blir mannevond! Ble saa redd 2 ganger at jeg skrek paa norsk. Haha. Hele denne greia varte i nesten 1 time, tror ikke vi var hjemme her i Alvord for klokken var rundt 1.30, for vi stoppet innom Whataburger paa vei tilbake. JEG SPISTE PAA WHATABURGER 2 GANGER DEN DAGEN!!!


Det er Colt, Cassii, Cortnee, Josh og meg aka en stk crazy person bak, og Jeremy og Meagan foran.
Forresten, det er bobler vi har paa beina, siste rommet var fullt av bobler. Og forresten, de siste 10min av haunted house, var paa en maate som SAW. Vi fikk en saann lysegreie, ogsaa skulle vi lope gjennom en labyrint lignende greie, ogsaa finne en dor. Vi greide det ikke da, i likhet med saa og si alle andre.

Idag dro jeg, Cassii og Brandii til Denton, spiste aaltfor masse mas og dessert (til lunch!!!) paa en meksikansk resturant, og dro paa kino og saa You Again. Den var sinnsykt bra, loo hele tiden! Ogsaa motte jeg nye vertsfamilien min! Dem var veeeeldig hyggelige! Og hadde en kjempesot liten bebis. Ogsaa hadde dem rundt 5 hester, som var hjemme utenfor huset, og jeg "faar" min egen hest der, tror jeg. Ogsaa hadde dem kuer, hunder og katter. Saa bildet av huset, var kjempefint, med inngjerding til hestene rett utenfor huset. Ogsaa faar jeg en etasje for meg selv. Gleder meg masse, om alt gaar i orden med skolen ogsaann, siden jeg maa bytte skole, flytter jeg ilopet av uka. Gleder meg til aa bli ferdig med drama! Laaaaangt innlegg, nu skal eg sove!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar