fredag 8. oktober 2010

I'm a cowgirl fo'sho!

I dag var min siste dag paa Alvord High School, og det var cowboy day paa skolen, siden det er football game i kveld, var det tema til pep rallyen ogsaann. Saa jeg kledde meg opp i rosa cowgirl klaer og saa sykt dum ut! haha. Laante sleng bukser fra Cassii, rosa rutete skjorte fra Cassii, og flip flops fra Cassii. Ogsaa hadde jeg min egen rosa cowboy hatt! Mangler bare rosa boots, men det skal jeg faa kjopt meg saa fort som mulig! Og naar jeg hadde US History idag, ble alle foreign exchange students ropt opp i hoytaleren, om at vi maatte gaa til Mrs. Hicks room. Og der var Cassii og Maricruz, og dem laerte oss linedance, for det skulle vi laere, for sammen med fotballspillere, cheerleadere og dance team skulle vi danse det foran hele skolen paa pep rally.. Haha. var goy, men var saa sykt varmt, hadde akkurat hatt athletics, intervaller, ute i mange varmegrader, ogsaa inn i den VARME gymsalen og danse, i cowgirl klaerna mine... Har ihvertfall hatt det kjempe goy paa skolen i dag, og denne siste uka har gaatt over i en fei! Gleder meg til aa mote nye familien i morgen, selv om jeg kommer til aa savne alle sammen her i Alvord! Likte virkelig alle folka her kjempegodt! Men sikkert mange aalreite folk i Collinsville ogsaa:) Naa skal jeg paa min siste football game mens jeg faktisk bor i Alvord! Gleder meg!



Cowboy Julie, Dalton, Josh og Colton!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar